Bestelling en Levering FAQ
Bestellen en Betalen
Hoe bestel ik iets?
Om een bestelling te plaatsen hoeft u slechts de producten aan uw winkelmandje toe te voegen, de bezorggegevens in te vullen - zoals uw naam en adres, telefoonnummer, en e-mailadres - en uw gewenste bezorg- en betaalmethode aan te geven en dan zijn we klaar om de bestelling te plaatsen!
Mocht u toch nog vragen of twijfels hebben tijdens het bestelproces kunt u natuurlijk gerust contact opnemen met onze klantenservice die u graag verder helpt.
Kan ik mijn bestelling aan de telefoon plaatsen?
Ja, dat kan zeker! Wij helpen u graag met het plaatsen van uw bestelling. Houdt er echter wel rekening mee dat we geen betaling via de telefoon kunnen accepteren en we u een bestelbevestiging en betaallink zullen sturen via de e-mail.
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?
When placing an order on the website, you can pay by the following payment methods:
- Credit card
- Paypal
- Klarna
- Bankoverschrijving
- iDeal
Waarom is het geld nog niet van mijn rekening afgehaald?
We kunnen de betaling niet afschrijven totdat we uw bestelling verstuurd hebben. Dat is waarom de betaling mogelijk als "gereserveerd" of "in afwachting" staat, of mogelijk helemaal niet op uw bankaccount staat! Als we eenmaal uw bestelling verstuurd hebben stellen we u hiervan op de hoogte via de e-mail en zullen we het bedrag van uw rekening afschrijven. Mocht u hier vragen of twijfels over hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Het geld is afgeschreven, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
Dit kan komen door vertragingen of verstoringen bij de verzending. Helaas kan dit soms gebeuren, maar mocht u hier een vraag over hebben dan raden wij altijd aan dat u contact opneemt met onze klantenservice voor het beste en meest actuele advies.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten verschillen. We bieden altijd gratis verzending op bestellingen boven de €50.00. Als u onder dit bedrag zit zijn de verschillende bezorgmethodes en bijbehorende kosten te zien in uw winkelmandje.
Mijn product is niet op voorraad, kan ik de bestelling nu plaatsen?
Dat kan zeker! Als uw gewenste product(en) niet op voorraad zijn op het moment dat u ze wilt bestellen dan zal uw bestelling op "gereserveerd" blijven staan in ons systeem totdat alle items weer op voorraad en klaar voor verzending zijn. We kunnen het geld niet van uw rekening halen totdat uw bestelling verzonden is. Dit betekent dus dat het geld niet van uw rekening af zal komen of mogelijk op "gereserveerd" zal staan in uw bankaccount totdat de bestelling verstuurd is. Weet echter wel dat als u betaalt via een bankoverschrijving we dan wel de betaling binnen zullen hebben voordat we de bestelling versturen.
Ik heb meer informatie nodig voordat ik een product bestel
We proberen altijd alle benodigde informatie in de productomschrijvingen te zetten en de specificaties, technische informatie, en gebruiksaanwijzingen aan de pagina toe te voegen, maar soms heeft u gewoon wat extra informatie nodig. Als u inderdaad extra informatie over het product wilt weten dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Kan ik de producten zien voordat ik ze bestel?
Hoewel wij een aantal showrooms hebben - drie, twee in Denemarken en een in Londen - snappen we dat het niet heel makkelijk of mogelijk is om hier langs te gaan om uw gewenste product in het echt te bekijken. We bieden daarom online presentaties aan zodat u toch nog uw gewenste product "in het echt" te zien. Onze medewerkers kunnen uw vragen beantwoorden en natuurlijk een demonstratie van het product geven.
Boek een online presentatie en laat ons weten welk(e) product(en) u graag zou willen zien en welke vragen u hierover heeft.
Kan ik mijn bestelling veranderen?
Ja! Mocht u van gedachten zijn veranderd kunt u altijd uw bestelling aanpassen - zolang deze nog niet verstuurd is natuurlijk.
Hoe werkt uw laagste prijsgarantie?
Bioethanolhaard-shop.nl biedt een laagste prijsgarantie op al onze producten. Dit betekent dat als u dezelfde haard ergens anders goedkoper kunt vinden, dat wij deze prijs eren. Als u van dit beleid gebruik wilt maken moet u contact met onze klantenservice opnemen via de live chaat op onze website of u kunt een e-mail sturen naar info@bioethanolhaard-shop.nl. Er zijn een aantal voorwaarden voor de prijsgarantie waar aan voldaan moet worden.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Nee, helaas hebben wij op het moment geen fysieke winkel. We hebben wel drie showrooms, echter op het moment nog geen in Nederland. Mocht u in staat zijn om te reizen naar een showroom dan hebben wij er een in Greenwich in Londen, en twee in Denemarken - een in Kopenhagen en een in Aalborg. We hopen binnenkort een showroom in Nederland te openen.
Bezorging
Wat is de bezorgtijd?
Bezorgtijden zullen verschillen. we proberen altijd onze producten zo veel mogelijk op voorraad te hebben om onze bezorgtijden zo kort mogelijk te houden. Het komt echter wel eens voor dat producten uitverkocht zijn of op maat gemaakt worden waardoor de bezorgtijd langer zal zijn.
Als de producten op voorraad zijn is de bezorgtijd meestal 1-3 werkdagen. Als ze niet op voorraad zijn kan de levertijd varieëren van 3 tot 8 weken.
De bezorgtijd en verwachte bevoorradingsdatum worden altijd gemeld op de productpagina, maar mocht u een vraag hebben over een specifiek product kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wat bedragen de bezorgkosten?
Dat zal verschillen. Als uw bestelling boven de €50 is dan is de bezorging gratis. Als u echter onder dit bedrag zit zal het afhangen van de bezorgdienst die u kiest. De bezorg opties en de bijbehorende kosten zullen worden aangegeven in het winkelmandje.
Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
U zal altijd een e-mail ontvangen wanneer we uw bestelling vanuit ons magazijn versturen. We sturen u de track en trace informatie en de factuur. De verdere specifieke informatie kunt u dan via de track en trace vinden.
Kan de open haard naar binnen gedragen worden?
Helaas niet. De bezorgdienst zal alleen tot aan de deur leveren aangezien ze een strikt verzekeringsbeleid hebben waarbij ze niet bij u naar binnen mogen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Als dit het geval is spijt ons dat! Het kan zijn dat uw pakketje vertraging heeft opgelopen bij het bezorgbedrijf waar wij gebruik van maken. Het kan echter ook dat uw pakketje kwijtgeraakt is (maar we hopen natuurlijk dat dit niet zo is!).
Als u uw bestelling niet heeft ontvangen binnen de aangegeven bezorgtijd dan raden we aan dat u contact opneemt met onze klantenservice zodat we voor u kunnen uitzoeken waar uw pakketje is!
Ik heb niet alle producten van mijn bestelling ontvangen
Als u niet uw volledige bestelling heeft ontvangen kan het zijn dat de missende items niet op voorraad waren en verstuurd worden wanneer ze terug in ons magazijn zijn.
Soms versturen we uw bestelling in meerdere pakketjes en niet samen en kan het dus voorkomen dat een pakketje iets vertraagd is en iets later dan de anderen aankomt.
Mijn product(en) zijn defect
Oh nee! We zorgen er altijd voor dat de pakketjes goed en veilig zijn ingepakt voordat we ze aan de bezorgdienst overhandigen. Helaas gaan er soms dingen mis tijdens het transport en kan er schade ontstaan, wat natuurlijk heel vervelend is. Neem meteen contact met ons op zodat we een oplossing voor u kunnen vinden.
Wat is uw retourbeleid?
Als de open haard niet is wat u ervan verwacht had kunt u het product binnen 14 werkdagen van het moment van ontvangst terugsturen. Vul het retourformulier in of neem contact met onze klantenservice op voor meer informatie over retourneren.